2016. július 24.

Samantha Young - London Road



Bár az emlékeim jelentősen halványultak, ezt a kötetet sokkal jobban élveztem, mint a sorozat első részét, a Dublin Street-et.

Adatok:
 
·        Író: Samantha Young

·        Cím: London Road

·        Eredeti cím: Down London Road

·        Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

·        Év: 2014 (eredeti angol változat: 2013)


Rövid tartalom: Johanna Walker élete nem egyszerű. Két állása van, de még így is az alapján kénytelen pasit választani magának, hogy az illető mennyire biztos anyagi hátteret képes nyújtani neki és öccsének. Nem így van ez Cameron McCabe-bel. A pasi ugyanis egy igazi bunkó, mégis egyetlen pillantásával zavarba tudja hozni Jo-t. Kettejük vonzalma egyértelmű, de vajon lehet bármi közöttük? Egyáltalán szerelemről beszélünk, vagy csupán egy fellángolásról?


Pozitívumok: Sok mindent adott ez a könyv. Csak egy könnyed olvasmányra számítottam, de elég mély tartalma van a London Road-nak, mondanivalóval és drámával. Ezen kívül szerencsére jelen volt a romantika és a humor is, a komoly beszélgetéseket pedig nagyon is szerettem a szereplők között, hiszen előre vitték a történetet (szerencsére viszonylag hamar eltűntek az akadályozó tényezők). Tetszettek a meglepetések, fordulatok, úgyhogy hamar beszippantott a sztori.


Negatívumok: Még mindig tud idegesíteni a sablon, a mártírság és amikor a szereplők a napnál is világosabb dolgokra nem jönnek rá... Voltak félreértések, konfliktusok, de mikor nem? Szerencsére mind hamar lezárult.


Karakterek: Jo-t nagyon szerettem, egy igazán erős karakter, aki igenis kiáll magáért. Cam először nem volt szimpi (a Jo-val való szócsatáikat viszont imádtam), de aztán idővel kiderült, hogy igenis egy szerethető, romantikus figura (akibe töredelmesen bevallom, egy kicsit én is beleszerettem) – a humora is bejött. A két központi karakter mellett Cole is a szívem csücske volt, hihetetlenül aranyos volt. Simán olvasnék róla is egy külön könyvet!  Joss is vicces csajszi volt, akit elsőre kicsit soknak éreztem, ám kerítőnőként igazán megszerettem.


Kedvenc idézet/rész(ek): A kedvenc részem a regény vége felé a két főhős őszinte beszélgetése Jo ágyán, idézeteknek pedig a kezdeti pikáns szóváltásokból válogattam.

„Akkor jó kis páros vagyunk. Én, a buta, romlott, pénzéhes p*csa, és te, a felkapaszkodott, nagyképű, műmájer f*sz.”

„- Mondták már neked, hogy te vagy a legaljasabb, legkegyetlenebb, legönelégültebb, legellenszenvesebb f*szkalap a világon?
Szaporán kapkodtam a levegőt dühömben.
Cam elkomorult, tekintete először a mellkasomra, aztán az arcomra siklott. Átható pillantásától csak még jobban elvörösödtem.
- Vigyázz, édes! Ha így folytatod, lassan a teljes szókincsedet kimeríted.”



Imádtam, nagyon kellett a lelkemnek. Romantika a köbön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése