2016. július 15.

Jay Cronover - Nash (Marked Men #4)



Amennyire szeretem ezt a sorozatot, annyira okozott most nekem csalódást ez a rész...

Adatok:
 
·        Író: Jay Crownover

·        Cím: -

·        Eredeti cím: Nash

·        Kiadó: -


·        Év: - (eredeti angol változat: 2014)


Rövid tartalom: Saint Ford komolya önértékelési gondokkal küzd, melyek okait a múltban kell keresni. És egyetlen ember számlájára írandóak, méghozzá Nash Donovan-ére. Saint mindent megtett, hogy elmenekülhessen középiskolás emlékei elől, ám véletlenül Nash-be botlik, melynek következtében újra felélednek benne a már annyi szomorúságot okozó érzelmek. Csakhogy Saint egyvalamire nem számít. Arra, hogy félreismerte a fiút...


Pozitívumok: Ööö... Annak ellenére, hogy nem tudok konkrét előnyöket felsorolni, azért nem volt ez olyan vészes. A romantika, erotika adott (plusz egy-két megható jelenet), de nem vagyok túl lelkes. Az egészről annyit tudnék mondani, hogy cuki meg minden, de semmi különös.


Negatívumok: Olvastatta magát a regény, gyorsan haladtam, csak úgy teltek az oldalak, de ahogy már írtam, semmi különös nem történt. Mintha túl hamar találtak volna egymásra, mintha túl rövid lett volna a sztori. Nem igazán volt izgalmas... Az állandó vívódást és bizonytalanságot Saint részéről már ne is említsük.


Karakterek: Halványan emlékeztem az előző részből Saint-re, akit egyébként nagyon hamar megkedveltem. Az viszont már nagyon nem tetszett, hogy dacosan ellen akart állni Nash-nek a múlt miatt, és nem mert kockáztatni a saját boldogságának érdekében sem. Nash anyja egyébként egy undorító nőszemély volt (jobb szót nem találok rá), Royal színpatikus volt, az a bizonyos Salem Cruz pedig érdekes. A többi mellékszereplőt viszont (még Philt is) egyszerűen üresnek éreztem. (Már) nem éreztem őket közel magamhoz, nem voltak kidolgozva, nem igazán ismertem őket – jó, tudom, kaptak egy-egy külön részt, de minden olyan egyértelmű volt a történetükkel kapcsolatban, semmi magyarázat. Így Rule-ék például kifejezetten idegesítettek Shaw-val, mintha teljesen más emberekké váltak volna az első kötet óta.

Kedvenc rész(ek): Hmm... Nem is tudom. Úgy igazán semmit sem tudok kiemelni/megemlíteni. Nem okozott túl maradandó élményt nekem a Nash.



Valójában egynek elment a könyv, de tartom magam ahhoz a véleményhez, hogy a legelső rész az igazi. MAGASAN.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése