2015. július 3.

Radhika Sanghani - Virgin



Jót is, rosszat is hallottam a Virginről, de összességében elmondhatom, nagyon jól szórakoztam az olvasása közben.

 
Adatok:
 
·        Író: Radhika Sanghani

·        Cím: -

·        Eredeti cím: Virgin/V!RG!N

·        Kiadó: Libri

·        Év: 2015 (eredeti angol változat: 2014)


Rövid tartalom: Ellie 21 éves és szűz. Mivel a környezetében már mindenki átesett a tűzkeresztségen, Ellie is szeretné minél előbb elveszíteni a szüzességét. Amikor már-már reménytelenné válik a helyzet, pont akkor toppan be az a bizonyos valaki, akire a lány már évek óta vár...


Pozitívumok: Először is, nagyon jókat lehet nevetni a könyvön. Van, akinek sok, van, akinek viszont a fergeteges a humora; én például alig tudtam letenni. Tetszett még az is, hogy kifejezetten életszagú a történet és néhol nagyon is elgondolkodtató – de természetesen nem kell semmiféle mélyenszántó gondolatra számítani.


Negatívumok: Sajnos néhol az egész történet a mese határát súrolja, kicsit sok volt számomra a szerencsétlenkedés, emiatt esetenként kicsit erőltetettnek és irreálisnak tűntek az események.


Karakterek: Ellie is egy megosztó karakter (és valóban szókimondó), de nekem különösebb bajom nem volt vele, mondjuk kicsit erős volt, ahogy mindenáron és „azonnal” el akarja veszíteni a szüzességét – úgyhogy volt, amikor nem tudtam megérteni. Egyébként minden szereplő a helyén volt, mind a pozitívak, mint a negatívak. Külön nagy kedvenc volt Emma.



Végül is kellemeset csalódtam a Virginben, engem teljesen lekötött, de nyilván nem egy szépirodalmi alkotás. Ha nem ezt várjuk tőle, akkor rögtön remek olvasmánnyá válik!

A moly.hu-n írt kritikámat pedig megtekintheted itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése