2015. június 8.

Jennifer Crusie - Fogadj rám



Kétségkívül rengeteg dolog idegesített a Fogadj rám-ban, mégis azt mondom, rég nem szórakoztam ilyen jót könyvön.

 
Adatok:
 
·        Író: Jennifer Crusie

·        Cím: Fogadj rám

·        Eredeti cím: Bet me!

·        Kiadó: Kelly Kiadó

·        Év: 2009 (eredeti angol változat: 2004)


Rövid tartalom: Minervát két hónap után dobja a pasija, mert a nő nem volt hajlandó lefeküdni vele. Barátnői unszolására Min épp egy búfelejtésre alkalmas férfit szeretne felszedni, amikor is véletlenül kihallgatja, ahogy az exe épp a kiszemeltjével, a hírhedt szívtipró Calvin Morrisey-jel fogad arra, hogy Cal úgysem tudja Min-t egy hónap alatt ágyba vinni. A lány fölháborodik, mégis úgy dönt, belemegy ő is a játékba, mert így mindkettő férfin bosszút tud állni...


Pozitívumok: A regény legerősebb pontja egyértelműen a humor, de szerettem a főszereplőket, az egész történeten végigvonultatott fogadás(oka)t, a kellő mennyiségű romantikát, és a szintén röhögős befejezést.


Negatívumok: Voltak irreális elemek, hátráltató erők; sablonjelenetek és –szereplők; Elvistől pedig már a negyedik említésnél a falra másztam. Azért bőven akadt olyan szituáció is, amikor nem tudtam megérteni a karakterek döntéseit, cselekedeteit, de egyik sem volt vészes.


Karakterek: Min szerintem is hasonlít egy kicsit Bridget Jones-ra, ami néha zavart; de Callel tökéletes párost alkotnak, dőltem a nevetéstől a közös részeiknél. A mellékszereplők aranyosak, bár a két barátnővel egy kicsit túllőtt a célon az írónő; a negatív karakterek pedig hozzák a kötelezőt.


Kedvenc idézet(ek): Rengeteg hasonló, vicces idézetet választhattam volna ide, mégis úgy döntöttem elég egy, ami szerintem elég nagyot üt...
„- Csak nem hiszed, hogy pusztán a szex kedvéért végigcsináltam volna ezt a poklot, ami az elmúlt hónap volt?!
Min pislogott egyet. - Hát, de.
Cal elgondolkodott. - Oké, mondasz valamit.”


Igazi felüdülés volt olvasni a Fogadj rám-ot; biztos, hogy nem ez volt az utolsó könyv Jennifer Crusie-tól, amit a kezembe vettem...

A moly.hu-n írt kritikámat pedig megtekintheted itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése