2014. augusztus 9.

A bárka - 3. évad

Az évadnyitó epizód után határozottan megkönnyebbültem, hiszen örömmel tapasztaltam, hogy a sorozat továbbra is a rejtélyeket helyezi a középpontba, és nem tér el a poénok irányába.

Ennek ellenér viszont többek között mégiscsak A bárka rovására írnám például a (remélem, ezzel nem árulok el túl sokat) sziget megtalálását. Hiszen a cím is erről árulkodik, és szerintem is az volt az igazi, amikor még minden a hajón játszódott, és nem volt semmiféle külső helyszín.
Két évad után már megszokhattuk, hogy a misztikum igen hangsúlyos, sőt, tulajdonképpen a védjegye a sorozatnak, az viszont határozottan nem tetszett, hogy rengeteg a visszaemlékezős rész. Az nyilván jó, hogy megtudhatunk érdekes dolgokat a szereplők múltjából, de szerintem sokkal izgalmasabb lett volna, ha a hajón utazók maguk jönnek rá a titkok nyitjára.
A rejtélyekkel és a karakterekkel kapcsolatban: az első rész után értetlenül álltam néhány karakter eltűnése előtt. Azt még elfogadtam, hogy Ainhoa külön hajón van, és Ulises eltűnt, de Vilma, Julia, és Valeria el(ő)tűnését a semmiből már kicsit erősnek éreztem. Nagyon furcsának találtam, hogy ott vannak a Sarkcsillagon, csak véletlenül „nem találja a kamera őket”. Ez mégis mi?
Viszont a két új szereplő érkezésének örültem, jól jött szerintem A bárkának egy kis vérfrissítés. Habár ez sajnos visszafelé is működik – nem akarom előre elárulni, hogy kit kell „elveszítenünk”.
Összességében szerintem nem ez volt a sorozat legerősebb évada, de kicsit sem szeretném leírni – A bárka örökké az egyik kedvenc sorozatom marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése